Smoothie bowl

by - 2.3.19

Ahoj!

Hned na začátek vám řeknu, že dnešní článek vznikl zcela náhodně, prostě random článek. Když jsem se o sobotním ránu těšila na to, že si po týdnu zase uvařím oblíbenou ovesnou kaši, mé chuťové buňky zažily zklamání. Po zjištění, že nám chybí zásadní surovina - ovesné vločky, mi zkrátka nezbývalo nic jiného, než snídani trochu obměnit. Na klasický chleba s jamem či medem jsem chuť neměla a slané na snídani? To u mě prostě nepřipadá v úvahu! Nakonec tedy vyhrála smoothie bowl, která mě vlastně taky zachránila ve vymýšlení tématu pro středeční článek. Na žádné hluboké úvahy jsem totiž ani nějak neměla náladu ...


Pro ty z vás, kteří o smoothie bowl ještě nikdy neslyšeli, jedná se o rozmixované ovoce, které navrch můžete dozdobit nejrůznějšími oříšky, semínky a kousky ovoce. Zkrátka tím, co vás napadne. I když se to nezdá, taková smoothie bowl vás opravdu zasytí.

Na mou smoothie bowl budete potřebovat (2 porce):

1/2 manga
1 banán
1 kiwi
1/2 avokáda
šťávu z půlky citronu
drcená semínka (lněná, chia ...)
čerstvou mátu
oříšky
ovoce
bílý jogurt
datlový sirup

Ze všeho nejdřív jsem do misky dala asi 4 lžíce řeckého bílého jogurt, který jsem navíc zakápla datlovým sirupem. No a poté už přišlo na řadu samotné mixování. Do mixovací nádoby jsem přichystala mango, banán, kiwi, avokádo, citronovou šťávu, mátu a drcená lněná semínka a všechny tyhle suroviny dohladka rozmixovala. Vzniklé smoothie už jsem jen navrstvila na bílý jogurt a dozdobila jak lněnými, tak chia semínky, pekanovými ořechy, mandarinkou, granátovým jablkem, kustovnicí čínskou a lístky čerstvé máty. Jakou kombinaci surovin zvolíte je jen a jen na vás!

Tak dobrou chuť!

Zkoušeli jste už někdy smoothie bowl? Jaké kombinace používáte?


Mohlo by se vám líbit

0 Komentáře